Yhdistys tukee jäseniään eduskuntavaaleissa

29.3.2023

Oletko JHL 379 jäsen ja eduskuntavaaliehdokas?

Yhdistyksen jäsenenä sinulla on mahdollisuus anoa kuntavaalitukea enintään 300€. Tuki on tarkoitettu mm. mainosmateriaalin hankintaan, lehtimainokseen tai sosiaalisessa mediassa tapahtuvaan mainostamiseen.

JHL:n tavoitteet eduskuntavaaleissa 2023

Suomalainen hyvinvointiyhteiskunta on rakennettu yhteisillä verovaroilla. JHL:n tavoitteena on, että tuleva hallitus

• parantaa suomalaista työelämää lainsäädännön kautta
  • huolehtii kuntien ja hyvinvointialueiden rahoituksesta
  • lisää koulutuspaikkoja työvoimapulasta kärsiville aloille
  • säilyttää julkisten palvelujen vastuun julkisella sektorilla
  • jatkaa ilmastonmuutoksen torjuntaa
  • vahvistaa kansalaistensa mahdollisuuksia osallistua yhteiskunnalliseen päätöksentekoon.

JHL:n eduskuntavaali- ja hallitusohjelmatavoitteet on jaettu neljään osa-alueeseen, joiden alla on lukuisia aihealueeseen liittyviä tavoitteita. Osa-alueet ovat:

Tutustu ammattiliittosi tavoitteisiin ja siihen, miten Suomesta saadaan maa, jossa ihmisten on hyvä elää, asua ja tehdä työtä.

Tee hakemus JHL 379 yhdistykseen 10.4.2023 mennessä sähköpostilla jhlry379@gmail.com seuraavat tiedot:

• Nimi
  • Puhelinnumero
  • Tilinumero johon vaalituki maksetaan IBAN muodossa
  • Sähköpostin liitteenä hakemus ja skannattu kopio alkuperäisestä maksetusta laskusta ja maksukuitista
  • maksamme eduskuntavaalituet hakuajan päättymisen jälkeen 10.4.2023

JHL 379 pidättää oikeuden myöntää tai olla myöntämättä tukea.

Onnea vaalityöhön!