Jäsenyys         OmaJHL       Työttömyyskassa

Yhdistykseme jäseneksi voit liittyä

Sinulla on voimassa oleva  työsopimus:

• Oulun kaupungilla
  • Muhoksen kunnalla ja seurakunnalla
  • Koulutuskuntayhtymä  OSAO:lla
  • Oulun palvelusäätiöllä
  • Monetra Oulu Oy:llä
  • Lintulammen asukastuvalla tai muilla asukastuvilla
  • Oulun seudun Mäntykoti ry:llä
  • vastaavilla muilla yksityisillä aloilla olevien työantajien kanssa
  • ammattinimikkeenä voi olla esim.  koulunkäynninohjaaja, lastenhoitaja, toimistotyöntekijä
  • opiskelijajäseneksi voi liittyä jos opiskelet hyvinvointialalle esim. lähihoitajaksi, lastenhoitajaksi, koulunkäyntiohjaajaksi jne.

Voit liittyä jäseneksi alla olevan painikkeen kautta. Jäsenyys asioissa voit kysyä neuvoa sähköpostilla jhlry379@gmail.com tai soitamalla puh. 044 988 3794.

Ovathan yhteystietosi ajan tasalla?

OmaJHL on liiton sähköinen asiointikanava jäsenille. Palvelussa voit päivittää yhteystietosi, ammattinimikkeesi ja työsuhdetietosi. Voit myös maksaa jäsenmaksusi tai ilmoittaa jäsenmaksuvapautuksesta. OmaJHL:n kautta pääset myös jäsen- ja aktiivisivuille. Jäsenpalvelu 24h on poistunut käytöstä, omaJHL korvaa sen. Uuden palvelun myötä vanhat käyttäjätunnukset ja salasanat eivät omaJHL:ään käy.

JOS KIRJAUTUMINEN EI ONNISTUKAAN!
Jos olet epävarma siitä, onko sähköposti- tai matkapuhelintietojasi jäsentiedoissasi, tai et yrityksistäsi huolimatta saa salasanalinkkiä puhelimeesi tai sähköpostiisi, tee yhteystietojesi päivityspyyntö jäsenpalvelun sähköisellä lomakkeella. Kun tiedot on päivitetty, saat siitä ilmoituksen. Sen jälkeen voit tilata salasanalinkin ja kirjautua omaJHL:ään.