Yhdistyksen jäsenedut

Voit tilata jäsenhintaisia Rion lippuja sähköpostilla etätoimistosta ja saat liput postissa kotiin.

JHL 379 JÄSEN TOIMI NÄIN:

Laita ensin tilaus:

Laita sähköpostia jhlry379@gmail.com

1. jäsennumero jäsenkortista
  2. nimi
  3. osoite
  4. puhelinnumero
  5. mitä lippuja tilaat
  6. kappalemäärä + hinta
  7. Saat vahvistuksen sähköpostilla lippujen saatavuudesta.
  8. Maksa lippujen hinta alla olevien ohjeiden mukaisesti

Maksa liput (tilin omistaja) Oulun kaupungin toimen- ja viranhaltijat JHL ry 379 tilille:

Danske Bank FI98 8000 1201 3955 07

Kirjoita tilisiirron lisätietoihin:

1.    ostajan nimi ja jäsennumero jäsenkortista

2.    lippujen kappalemäärä + hinta

3.    mitä ostit: Rion lippuja

Kun rahat näkyvät yhdistyksen tilillä liput toimitetaan sinulle postin kautta kotiin.

Ps. Lippujen hinnat ja maksimi ostomäärät löytyvät alta

Pysyviä etuja 2024:

• KEVÄÄN STARIN LIPUT MYYTY LOPPUUN 29.2.2024
  • Elokuvateatteri Starin lippuja hintaan5€/kpl maks.2kpl/jäsen/vuosi(lippuja on myynnissä rajoitetusti)
  • Teatteri RIO:n vaihtolippuja hintaan 27€/kpl/max.2 kpl/jäsen. Lippuja voit ostaa keväällä ja syksyllä. (lippuja myynnissä rajoitetusti, lippuja voi käyttää toistaiseksi)
  • JHL:n lomakeskuksen Livohkan vuorausmaksusta alennusta 8,00€ max.3vrk. enintään 2.krt./vuosi. Edun saat Livohkan vastaanotosta jäsenkortin esittämällä.

Vaihtuvia etuja 2024:

• HOX! Liput ovat myyty loppuun 26.2.2024.
  • HOPLOP lippuja hintaan 10€/kpl 2.kpl/jäsen
  • Myymme jäljellä olevat HopLop liput loppuun kevään aikana, jonka jälkeen HopLop lippuja ei ole myynnissä. Lippujen viimeinen käyttöaika 14.4.2024. Lippujen loppuminen ilmoitettaan kotisivuilla.
  • Koivurannan saunalautalle saat 10% alennuksen yleisille saunavuoroille JHL:n jäsenkortin esittämällä!
  • Oulun keilahalli - keilailukengät maksutta (ale 2€/kengät)                       Näytä JHL jäsenkortti kassalla jäsenedun saamiseksi
  • Alppila Bowling 2€ alennusta ratahinnoista (poislukien hohtokeilaus pe-la).   Näytä kassalla JHL jäsenkortti  jäsenedun saamiseksi
  • Maksuton jäsenilta + kevätkokous huhtikuussa 2024 Elokuvateatteri Starissa  Ennakkoilmoittautuminen tapahtumaan tarjoilujen järjestämisen vuoksi.
  • 8.6.2024 Päivänretki perheille Ranuan eläinpuistoon . Sisältää bussimatkan, ruokailun ja sisäänpääsyn Ranuan eläinpuistoon. Aikuinen(jäsen) 30€; aikuinen(ei jäsen) 40€ ja lapsi 30€.
  • 24.8.2024 Eden kylpylän lähellä laavulla/makkaranpaistopaikalla jäsentapahtuma perheille, jossa on tarjolla makkaraa, mehua, arvonta, pihapelejä ja mukavaa yhdessä oloa. Ennakkoilmoittautuminen tapahtumaan aj. 14.-18.8.2024 tarjoiluiden järjestämisen vuoksi. Ilmoita aikuisten (max.2 aik.) ja lasten määrä.
  •  Kädentaitomessut   5€ jäsen ja 10€  avec
  • (max. yht.2.lippua/jäsen+avec) Liput tulossa myyntiin lokakuussa ja ilmoitamme kotisivuilla asiasta! lippuja myynnissä rajoitetusti
  • Jäsenpikkujoulut Jarkko Tamminen Kuuleeko Oulu imitaatio kiertue Madetoja salissa pe 29.11.2024 klo 18.00

Ylläolevista tapahtumista saat  lisätietoa JHL 379 jäsenposteista kolme kertaa vuodessa sähköpostilla.

Liiton jäsenedut

JHL liitto tarjoaa sinulle voimaa, tietoa ja tukea. Hyödynnä liiton sinulle tarjoamat palvelut ja edut!

Vapaa-ajan jäsenedut