Koulutus

Opiskella voi läpi elämän!

Opiskele, aktivoidu, ilmoittaudu kurssille!

Ilmoittautuminen kursseille

JHL:n kursseille voit ilmoittautua kätevästi sähköisesti. Ilmoittautuminen tapahtuu suoraan OmaJHL:n tai kurssikalenterin kautta.

JHL:n jäsenet voivat ilmoittautua liiton järjestämille kursseille sähköisesti  koulutuskalenterin kautta, suoraan kunkin kurssin esittelysivulta tai kirjautumalla tunnuksilla omaJHL:ään. Kirjautumisessa käytetään samaa käyttäjätunnusta ja salasanaa.

Yhteisöjäsenliittojen jäsenet ilmoittautuvat hakulomakkeella.

Hakulomake yhteisöjäsenliittojen jäsenille

Liittoon kuulumattomat voivat tiedustella kurssien hintoja ja mahdollisia vapaita kurssipaikkoja yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostitse.

Ilmoittautuminen päättyy noin viisi viikkoa ennen kurssin alkua. Tarkemmat tiedot löydät koulutuskalenterista.

Voit aina kysyä vapaita paikkoja ilmoittautumisajan päätyttyä. Ole yhteydessä JHL:n kurssineuvontaan yhteydenottolomakkeella, sähköpostilla kurssit@jhl.fi tai puhelimitse numeroon 010 7703 510.

Saat tiedon kurssille pääsystä hyvissä ajoin hakuajan päättymisen jälkeen. Kurssivahvistuksen mukana saat lisätietoja ja matkustusohjeet.  Kursseille valitaan ensisijaisesti niitä jäseniä, joille kurssi on tarkoitettu. Valinnat tehdään liiton koulutuspalveluissa.

JHL tarjoaa jäsenilleen myös verkkokursseja.

Käytännön asioissa voit ottaa yhteyttä kurssineuvontaan kurssit@jhl.fi tai
010 7703 510.

JHL 379 tukee jäseniä koulutuksessa

Yhdistyksen jäsenenä voit hakea JHL:n koulutukseen kurssiavustusta 1. vuodessa, koulutukseen johon, et ole aiemmin osallistunut. JHL:n ammatillisille opintopäiville osallistumismaksu avustusta haetaan ensisijaisesti työnantajalta. Mikäli työnantaja ei hyväksy avustusta voit tehdä hakemuksen JHL 379 yhdistykselle.

Laita yhdistykselle koulutustukihakemus ennen kuin haet koulutukseen omaJHL  sähköpostilla jhlry379@gmail.com hyvissä ajoin ennen koulutusta.

Laita hakemukseen seuraavat tiedot:

• etunimi ja sukunimi
  • jäsennumero
  • puhelinnumero
  • mitä koulutusta olet hakemasta
  • milloin koulutus pidetään
  • oletko aiemmin hakenut yhdistykseltä koulutustukea
  • jos olet saanut koulutustukea, milloin?