Vielä mahtuu mukaan!! Tervetuloa Oulun kaupungin toimen- ja viranhaltijat JHL ry 379 kevätkokoukseen ja jäseniltaan elokuvateatteri Stariin tiistaina 26.4.2022 klo 17.00 alkaen

4.4.2022

Ilmoitus 12.4.2022

VIELÄ MAHTUU MUKAAN!
JHL 379 kevätkokous ja yhteinen elokuvanäytös herkkujen kera
Elokuvateatteri Star 26.4. klo 17 alkaen.
Paljastus! Yllätyselokuvanäytöksemme on: Huonot naiset
Uudet ilmoittautumiset sähköpostitse maarit.vartiainen@ouka.fi
19.4.TI klo 18.00 mennessä (ilmoita nimi, puh.nro ja sähköpostiosoite)

Tapahtuma on tarkoitettu vain JHL 379 jäsenille!

Alla vanha ilmoitus:

JHL ry 379 jäsenille tarkoitetussa kevätkokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. mm. 2021 toimintakertomus ja tilinpäätös. Kokouksen jälkeen jäsenillassa kahvia ja pullaa sekä yllätys elokuva poppareiden ja limun kera.

Sitovat ennakkoilmoittautumiset tarjoiluiden järjestämisen vuoksi ajalla 4.4.-7.4.2022 soittamalla p. 044 988 3794 tai sähköpostilla jhlry379@gmail.com(ilmoita nimi, puh.nro ja sähköpostiosoite). Ilmoittautumisajan jälkeen lähetämme  sähköpostitse vahvistuksen jäsenille. Osallistujien kesken arvomme 5kpl Starin lippuja. Lämpimästi tervetuloa!

JHL ry 379 hallitus, pj Mika Rojola p. 044 243 7585. Seuraamme korona tilannetta ja muutoksista ilmoitamme yhdistyksen kotisivulla http://oulu379.jhlyhdistys.fi Elokuvateatteri Star (Kalliotie 6, Oulu)