#PainavaSyy tilaisuus Oulussa 9.9.23 klo 12 - 15

29.8.2023

KUTSU

#Painavasyy suurtapahtuma Oulussa 9.9.2023

SAK järjestää eri puolilla Suomea tilaisuuksia, joissa Orpon-Purran hallituksen politiikan sisältö avataan kansankielelle. Tilaisuuksissa on paikalla SAK:n ja ammattiliittojen johtoa sekä SAK:n asiantuntijoita.

Osallistujilla on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja. Lisäksi päästämme ääneen niin hallitus- kuin oppositiopuolueiden kansanedustajat paneelikeskustelussa.

Maksuttomat tilaisuudet on tarkoitettu SAK:laisten ammattiliittojen jäsenille ja aktiivitoimijoille, minkä lisäksi ne ovat avoimia medialle.

Missä ja milloin

9.9.2023 klo 12.00 - 15.00

Oulu,Radisson Blu,Hallituskatu 1

Ilmoittautuminen

Tilaisuus on avoin kaikille SAK:laisten ammattiliittojen jäsenille. Ilmoittaudu alla olevan linkin kautta mahdollisimmanpian etukäteen. Ilmoittautumisen yhteydessä voit valita myös yhteiskuljetuksen (Rovaniemi-Kemi-Oulu).

Ilmoittautuneille lähetetään tarkempi ohjelma.

Tervetuloa!

Jarkko Eloranta                          Katja Syvärinen

SAK:n puheenjohtaja                SAK:n järjestöjohtaja

11.00 Lounas

12.00 Avaussanat
SAK:n alue- ja järjestötoimitsija Carolyn Tourunen

Miksi olemme koolla?
Mihin pyrimme ja tähtäämme – mihin olemme valmiita?
SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta

12.20 Orpon-Purran hallitusohjelma selkosuomeksi
Mitä todella on odotettavissa?
SAK:n sosiaaliasioiden päällikkö Pirjo Väänänen

Keskustelua, kysymyksiä, kommentteja

13.30 Kahvitauko

14.00 Paneelikeskustelu