JHL ry 379 syyskokous korjattu kutsu 25.11.2021 klo 17.00

8.11.2021

Oulun kaupungin toimen ja viranhaltijat JHL ry yhdistys 379 ilmoittaa

Korjaus yhdistyksen syyskokouksen kutsuun ( 17.11.2021)

Kokousta ei järjestetä TEAMS:n kautta.

Ilmoittautumiset syyskokoukseen tarjoilujen vuoksi 22.11.2021 mennessä Helena Haloselle jhlry379@gmail.com tai p. 044 988 3794.

JHL ry 379 sääntömääräinen syyskokous to 25.11.2021 klo 17.00 SAK:n Aluepalvelukeskuksen kahviossa, Mäkelininkatu 31,5.krs. Valitaan ajalle 2022 - 2023 yhdistyksen pj, hall.jäsenet, toiminnantarkastajat. Valitaan edustajat PLM/varaPLM Oulun kunta-alan yhteisjärjestöön sekä vahvistetaan/asetetaan yhdistyksen JHL edustajistovaaliehdokkaat. Hyväksytään toimintasuunnitelma ja talousarvio 2022.

Kaikkien osallistuneiden kesken arvoimme 5.kpl Elokuvateatteri Starin lippuja.                                                                           Kahvitarjoilu.                                                                                                                                                                                                                         Tervetuloa!                                                                                                                                                                                                                               -JHL ry 379- Hallitus

pj. Mika Rojola p. 044 243 7585