JHL 379 tukee aluevaalissa ehdokkaaksi asettuneita jäseniään 150 eurolla

5.1.2022

JHL yhdistys 379 tukee tammikuun 2022 aluevaaleissa ehdokkaana olevia jäseniään vaalikampanjoinnissa.

Rahallinen tuki on 150 euroa/ehdokas. Tukea voivat hakea JHL 379 jäsenet, jotka sitoutuvat JHL:n periaatteisiin.

Tukea haetaan tällä lomakkeella. Hakuaika päättyy 28.2.2022. Vaalituet maksetaan hakuajan jälkeen.

Sitoudun JHL:n vaalituen tuen saamisen periaatteisiin*

• Yhteiskunnan on taattava jokaiselle jäsenelleen reilut mahdollisuudet oman elämänsä rakentamisessa.
  • Jokaista ihmistä kohdellaan yhdenvertaisesti eikä ketään syrjitä uskonnon, mielipiteen, sukupuolen, seksuaalisuuden tai ihonvärin vuoksi.
  • Ehdokas kannattaa työntekijöiden sananvaltaa työhönsä liittyvissä kysymyksissä sekä sopimisen kulttuuria.
Sinun on sitouduttava JHL:n periaatteisiin, jotta JHL 379 yhdistyksesi voi maksaa sinulle vaalitukea. Jos valitset ei, JHL 379 ei maksa sinulle tukea.
Tietosuojaseloste