Tervetuloa Oulun kaupungin toimen- ja viranhaltijat JHL ry 379 kotisivuille

Luottomies elokuva: All in

Kun Tommi Mäkinen-Renwall (Antti Luusuaniemi) ei saa toivottua ylennystä appiukoltaan Johan Renwallilta (Taneli Mäkelä) hän päättää lähteä sijoitusbisnekseen ostaakseen vaimonsa, Harriet Renwallin (Maria Ylipää), kanssa unelmakodin. Asioita kuitenkin hankaloittaa se, että Tommi on täysin höynäytettävissä ja vanhasta asunnosta saadut rahat, yli puoli miljoonaa eroa, katoavat pyramidihuijaukseen. Kun Tommi on vaarassa menettää Harrietin lopullisesti uskollinen ystävä Juhis (Kari Ketonen) ottaa ohjakset käsiinsä. Juhis suunnittelee Tommin maineen pelastusoperaation, joka tavallaan toimii..

Yhdistyksemme

Oulun kaupungin toimen- ja viranhaltijat JHL ry 379  yhdistys on aloittanut toimintansa vuodesta 1965 alkaen.

Jäsenemme työskentelevät Oulun Kaupungin eri toimialoilla ja Oulun seudulla toimivien yksityisten yritysten työpaikoissa, erilaisissa tehtävissä, sekä Muhoksen kunnan- ja seurakunnan työpaikoissa.

JHL ry 379 tarjoaa jäsenilleen edunvalvontaa, paikallisen luottamusmiehen tuen ja yhteisiä vapaa-ajan tapahtumia.

Yhdessä voimme vaikuttaa työpaikan hyvinvointiin.
Tervetuloa mukaan toimintaan!

Siirry tästä JHL shoppiin
Siirry tästä Livohkan sivuille
Siirry tästä omaJHL ohjeisiin
Siirry tästä JHL opiston sivuille
Siirry tästä Motiivin sivuille
Siirry Turvan sivuille

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla.

Liittyessäsi JHL:n jäseneksi liityt myös Julkisten ja hyvinvointialojen työttömyyskassan jäseneksi, ja sinulla on mahdollisuus saada ansiosidonnaista työttömyyspäivärahaa, liikkuvuusavustusta ja vuorottelukorvausta.

Liity jäseneksi

JHL:n jäsenenä saat edunvalvontaa, tukea ja turvaa. JHL neuvottelee, jotta sen jäsenistön yhteiskunnallisesti tärkeän työn arvostus näkyisi kukkarossa ja hyvinvointina työelämässä. Jäsenenä saat myös monia jäsenetuja käyttöösi.

Lue lipputilaus ohjeet tarkemmin alla olevasta linkistä

• STARIN LIPUT MYYTY LOPPUUN 29.2.2024
  • Elokuvateatteri Starin lippuja hintaan 5€/kpl maks.2kpl/jäsen/vuosi(lippuja on myynnissä rajoitetusti)
  • Teatteri RIO:n vaihtolippuja hintaan 27€/kpl/max.2 kpl/jäsen. Lippuja voit ostaa keväällä ja syksyllä. (lippuja myynnissä rajoitetusti, lippuja voi käyttää toistaiseksi)
  • JHL:n lomakeskuksen Livohkan vuorausmaksusta alennusta 8,00€ max.3vrk. enintään 2.krt./vuosi. Edun saat Livohkan vastaanotosta jäsenkortin esittämällä.
  • HOX! HOPLOP LIPUT ON MYYTY LOPPUUN 26.2.2024 HOPLOP lippuja hintaan 10€/kpl 2.kpl/jäsen
  • Myymme jäljellä olevat HopLop liput loppuun kevään aikana, jonka jälkeen HopLop lippuja ei ole myynnissä. Lippujen viimeinen käyttöaika 14.4.2024. Lippujen loppuminen ilmoitettaan kotisivuilla.
  • Koivurannan saunalautalle saat 10% alennuksen yleisille saunavuoroille JHL:n jäsenkortin esittämällä!
  • Oulun keilahalli - keilailukengät maksutta (ale 2€/kengät)      Näytä JHL jäsenkortti kassalla jäsenedun saamiseksi.
  • Alppila Bowling 2€ alennusta ratahinnoista (poislukien hohtokeilaus pe-la).   Näytä kassalla JHL jäsenkortti  jäsenedun saamiseksi
  • Maksuton jäsenilta + kevätkokous huhtikuussa 2024 Elokuvateatteri Starissa  Ennakkoilmoittautuminen tapahtumaan 11.4.2024 mennessä tarjoilujen järjestämisen vuoksi.
  • 8.6.2024 Päivänretki perheille Ranuan eläinpuistoon . Sisältää bussimatkan, ruokailun ja sisäänpääsyn Ranuan eläinpuistoon. Aikuinen(jäsen) 30€; aikuinen(ei jäsen) 40€ ja lapsi 30€.
  • 24.8.2024 Jäsentapahtuma perheille Eden kylpylän lähellä laavulla/makkaranpaistopaikalla, jossa on tarjolla makkaraa, mehua, arvonta, pihapelejä ja mukavaa yhdessä oloa. Ennakkoilmoittautuminen tapahtumaan aj. 14.-18.8.2024 tarjoiluiden järjestämisen vuoksi. Ilmoita aikuisten (max.2 aik.) ja lasten määrä.
  •  Kädentaitomessut   5€ jäsen ja 10€  avec
  • (max. yht.2.lippua/jäsen+avec) Liput tulossa myyntiin lokakuussa ja ilmoitamme kotisivuilla asiasta! lippuja myynnissä rajoitetusti
  • Jäsenpikkujoulut Jarkko Tamminen, Kuuleeko Oulu imitaatio kiertue Madetoja salissa pe 29.11.2024 klo 18.00.
  • HOX! Kun tulet lippuostoksille tai hoitamaan jäsenasioita yhdistyksen toimistolle otathan jäsenkortin mukaan ja maksuvälineenä toimistolla käy vain raha.
JHL liiton jäsenetuja...Tutustu tarkemmin JHL.fi